keskiviikko 18. helmikuuta 2009

Kassimaniaa

Mä oon kassin jos toisenkin tehnyt tässä viikon mittaa. Mihinkään (no okei, tässä vaiheessa kumpaankaan, yksi on keskeneräisenä töissä) ei oo kaavoja vaan ihan musta tuntuu meiningillä nää oon tehny.

Ensin musta kukkalukku. Kangas on omista kätköistä, ihan perus laukku. Molemmilla laidoilla on pienet laskokset tehty. koristuksena pikkuisia pinkkejä nappeja.

Sitten mun pikkupikkuinen käsveska. Tää olis niin baarilaukku jos kävis baarissa ;) Päälikangas on Eevin mekon jämiä, vuorina vaaleenpunaista paksuhkoa puuvillaa. Koristeena nappirusetti. 

Valmistumista odottaa Eeville hoitokassi. Niin ja Elmo ilmeisesti tarvii oman hoitokassin. Teen sen varmaan myös huomenna :)

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kivoja töitä sinun blogissa. Oon ruvennut vierailemaan täällä säännöllisesti :)

Juju kirjoitti...

Ihania kasseja!

Anonyymi kirjoitti...

Voih, on tuo rusettikassi todellakin söpis <3

Ja kivan näköistä tuolla asunnossa, vielä kun pääset jutut toteuttaa, niin hienoa tulee!

Näin muuten siusta unta viime yönä, Tinka oli muuttunu jätti-isoksi saksanpaimenkoiraksi :-D

Anonyymi kirjoitti...

Tää on ihana!!!!!!!!!!!!!

T: Hanna

Napsanakkeli kirjoitti...

Tykkään :)